یکی از شاخصه های خاص مجموعه ستاره غرب آسیا ارائه کیفیت برتر نسبت به سایر تولیدکنندگان و ارائه محصولات و خدمات شایسته به مشتریان است. توان بالای فنی مهندسین ستاره غرب آسیا متضمن انطباق محصولات با خواسته های مشتریان است. درک عمیق کلیه پرسنل از مفهوم کیفیت و مشتری مداری پیاده سازی و اجرای طرحهای ارائه شده و نبدیل آن به محصولات با کیفیت باعث تضمین شده است …
در این راستا شرکت اقدام به پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد ISO9001:2015 نموده است.
رئوس اهداف کلان سیستم کیفیت عبارتند از:
- انجام طرحهای تحقیق و توسعه در راستای افزرایش دانش فنی و تکنولوژی در زمینه تولید محصولات جدید و متنوع و بهبود مستمر محصولات
- فراهم نمودن افزایش رضایت و حفظ حقوق صاحبان سهام جهت افزایش سودآوری شرکت با صرفه جوئی و جلوگیری از اتلاف منابع درکلیه امور شرکت
- رعایت استانداردهای ملی و بین المللی و تلاش در جهت افزایش رضایت مشتریان
- ایجاد یک رابطه سودآور متاقابل با مشتریان و درک نیازهای آنها و افزایش سطح رضایت آنها از طریق رسیدگی به موقع و اثربخش به بازخوردهای مشتریان ، کارکنان و سایر ذینفعان
- توسعه فناوری ها و بکارگیری ابزارهای نوین مدیریتی در راستای بهبود زیرساختها جهت ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و سازگار با محیط زیست
- آموزش، رشد و نگهداری نیروهای کارآمد در سایه ایجاد فضای مناسب و خلاق به منظور جلب مشارکت فکری کارکنان
- بهبود مستمر و اثربخشی در کلیه فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت جهت کاهش دوباره کاریها، کاهش زمان ارائه خدمات و کاهش ضایعات و ارائه محصول با کیفیت
بدیهی است پویایی مستمر و حفظ تناسب و تداوم اهداف کیفیتی فوق در بازنگری خط مشی اعلام شده تحقق خواهد یافت و مسلما تحقق اهداف و راهکارها تنها در سایه مشارکت همه همکاران در شرکت امکانپذیر می باشد. بنابراین رعایت کلیه موارد اعلام شده الزامی بوده و مدیرعامل ضمن اعلام پایبندی خود به خط مشی کیفیت اعلام شده، از تمامی همکاران اعم از مدیران قسمت ها و افراد زیر مجموعه انتظار دارد که خود را متعهد به درک و برقراری این خط مشی در تمام سطوح شرکت بدانند.